Data: 16.09.2007, niedziela

Szlakiem nowych basenów ;)

Trasa: Lasek - Piekary - Tyniec - Skałki
Ostatnio pogoda nas nie rozpieszczała także spodziewając się ostatnich letnich promyków słońca postanowiliśmy je obowiązkowo wykorzystać. Niestety szprychy były dośc rozjechane więc wszystkich osobników uzbieraliśmy sztuk 2 :)

Czasu również wiele nie bylo także plan był krótki. Pierwotnie chcieliśmy zaliczyć lasek i jakąś dolinkę ale ostatecznie skończyło się na lasku i wizji lokalnej na 2ch dośc nowych ośrodkach sportowych, w Piekarach i na Kolnej w Tyńcu. Jako, że każdy z nas uczęszczał tylko do jednego z nich to wymieniliśmy się krótkimi prezentacjami. Obejrzeliśmy też małe spustoszenie jakie poczyniła Wisła na TKG i zasiedliśmy przy starorzeczu coś przekąsić. Pogoda była bardzo piknikowa i ciężko było się zebrać do domu ale ktoś musi kibicować Kubicy także wkońcu wskoczyliśmy na rowery i zrobiliśmy bulwarówkę, zahaczając na koniec skałki Twarkowskiego.

W ogole przyczepność gleby sprzyjała tego dnia także dzień obfitował w pare fajnch technicznych a zarazem szybkich zjazdów oraz w bezsiadkowe podjazdy :) Dokonaliśmy też jednego małego odkrycie, którym władza jeszcze nie zdążyła się pochwalić ale zdaje się, że zaczęli porządkować wały od strony lasku. Na odcinku 2-3 km od stopnia Kościuszki w strone Przegorzał na wałach jest smerfny płot i chyba nowa ścieżka (nawet jakaś parka jechała obok siebie co do tej pory nie było raczej możliwe) Nie wiemy czy wylali tam asfalt czy żwirek ale ważne, że coś w końu ruszyło... Tym optymistycznym akcentem kończą swoją pierwsza od wieków relację :]